Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule zaprezentowano istotę, cele, funkcje oraz narzędzia komunikacji wewnętrznej w małej firmie. Kluczową sprawą każdej organizacji jest przepływ informacji zarówno tych płynących z góry, dotyczących polityki firmy, czy codziennego funkcjonowania, jak i informacji zwrotnych od klientów.
Twórcy
autor
- Wyższa Szkoła Finansów i Administracji w Gdyni
Bibliografia
- 1. G. Aniszewska, "Kultura organizacyjna w zarządzaniu", PWE, Warszawa 2007.
- 2. A. Potocki, "Komunikacja wewnętrzna w przedsiębiorstwie", Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Kraków 2001.
- 3. P. Czauderna-Kuder, "Formy i zakres public relations w systemie komunikacji wewnętrznej korporacji transnarodowych"
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000168320347