PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | nr 11 | 60--64
Tytuł artykułu

(Nie)widzialne połączenie (1)

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule zaprezentowano istotę, cele, funkcje oraz narzędzia komunikacji wewnętrznej w małej firmie. Kluczową sprawą każdej organizacji jest przepływ informacji zarówno tych płynących z góry, dotyczących polityki firmy, czy codziennego funkcjonowania, jak i informacji zwrotnych od klientów.
Rocznik
Numer
Strony
60--64
Opis fizyczny
Twórcy
  • Wyższa Szkoła Finansów i Administracji w Gdyni
Bibliografia
  • 1. G. Aniszewska, "Kultura organizacyjna w zarządzaniu", PWE, Warszawa 2007.
  • 2. A. Potocki, "Komunikacja wewnętrzna w przedsiębiorstwie", Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Kraków 2001.
  • 3. P. Czauderna-Kuder, "Formy i zakres public relations w systemie komunikacji wewnętrznej korporacji transnarodowych"
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000168320347

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.