PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | nr 8 | 91--93
Tytuł artykułu

Ochrona sloganu reklamowego

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule omówiono zagadnienia związane z hasłami i sloganami reklamowymi. Na podstawie przepisów prawa autorskiego i przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji podjęto próbę odpowiedzi na pytanie czy slogan jest chroniony przez prawo.
Rocznik
Numer
Strony
91--93
Opis fizyczny
Twórcy
  • Okręgowa Rada Adwokacka w Warszawie
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000168320432

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.