Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Przedstawiono miejsce rynku pracy w planowaniu i zarządzaniu strategicznym. Scharakteryzowano wpływ strategii przedsiębiorstw na rynek pracy. Omówiono strategie: ekspansywne, dywersyfikacji i antykryzysowe.
Rocznik
Tom
Strony
204--215
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Goławska M.: Strategie konkurowania w warunkach recesji. „Marketing i Rynek” 1995, nr 11, s. 33.
- Gołębiowski T.: Zarządzanie strategiczne, planowanie i kontrola. Difin, Warszawa 2001, s. 110.
- Kotler P.: Marketing. Gebethner & Ska, Warszawa 1994, s. 140-1147.
- Kozyra G.: Jaki kandydat zostanie zatrudniony. „Prawo i Gospodarka”, dodatek: Zarządzanie.
- Lambin J.J.: Strategiczne zarządzanie marketingowe. Wyd. Naukowe PWN, Warszawa 2001, s. 2.
- Richman L.S.: Managing Through a Downturn. „Fortune” 1995, No. 15.
- Samcik M., Stec A.: Chroniczne zapalenie opon. „Gazeta Wyborcza”, 12.09.2001.
- Strzyżewska M.: Prywatyzacja w Japonii. AMP, Tychy 1992.
- Strzyżewska M.: Strategia transformacji Olsztyńskich Zakładów Opon Samochodowych - Sto¬mil Olsztyn. [w:] Strategia restrukturyzacji firm. IFGN, SGH, Warszawa 1996, s. 77.
- Westbrook R., Williamson P.: Mass Customization: Japan’s New Frontier. „European Manage ment Journal” 1993, Vol. 11, No. 1, s. 38-45.
- Zorska A.: Korporacje transnarodowe. [w:] Biznes międzynarodowy. Praca pod red. M. Nowa¬kowskiego. Difin, Warszawa 2000, s. 243.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000168503791