PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo

---

220--228
Tytuł artykułu

Wizerunek organizacji w sytuacji przełomu strategicznego

Warianty tytułu
Organization Image in the Context of Strategic Breakthrough
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem niniejszego opracowania jest przybliżenie zagadnienia kształtowania wizerunku organizacji w sytuacji przełomu strategicznego. Rozważania prowadzone są wokół dwóch tez: istotnym czynnikiem sukcesu współczesne organizacji jest jej odpowiedni wizerunek, w sytuacji przełomu strategicznego wizerunek organizacji jest na uszczerbek i nie zbędne są metodyczne zabiegi w tym obszarze. (fragment tekstu)
EN
Growing competition and demanding customers require more and more refined tools of competitive advantage. The organisation image is one of them. In the condition of permanently changing environment, the problem of effective creation of image becomes important. The aim of this paper is to explain the issue of organisation image in the context of strategic breakthrough. The following theses were taken into consideration: an appropriate image is a crucial factor to achieve success by a contemporary organization, the image of an organisation is exposed to loss in the context of strategic breakthrough and methodical procedures in this area are indispensable. Starting from the description of a strategic breakthrough, the paper describes image of an organization and its significance in the condition of market economy. It also pays particular attention to the problem of communication in the context of strategic breakthrough. Finally, it discusses the tools of create the image in the analysed situation. As a result of the analysis, some recommendations are formulated for entrepreneurs interested in effective image creation in the context of strategic breakthrough. (original abstract)
Czasopismo
---
Strony
220--228
Opis fizyczny
Twórcy
  • AGH Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Bibliografia
  • Altkorn J., Kształtowanie rynkowego wizerunku firmy, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2002.
  • Banaszyk E, Cyfert S., Strategiczna odnowa przedsiębiorstwa, Centrum Doradztwa i Informacji Difin, Warszawa 2007.
  • Budzyński W, Zarządzanie wizerunkiem firmy, Oficyna Wydawnicza SGH, Warszawa 2002.
  • Encyklopedia popularna PWN, wyd. XXX, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1999.
  • Komunikacja marketingowa - instrumenty i metody, pod red. B. Szymoniuk, PWE, Warszawa 2006.
  • Kotler R, Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Wydawnictwo Gebethner & S-ka, Warszawa 1994.
  • Krupski R., Niemczyk J., Stańczyk-Hugiet E., Koncepcje strategii organizacji, RWE, Warszawa 2009.
  • Obłój K., Strategia organizacji, PWE, Warszawa 1998.
  • Romanowska M., Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie, wyd. II zmienione, PWE, Warszawa 2009.
  • Słownik kieszonkowy polsko-angielski i angielsko-polski, pod red. zespołu Langenscheidta, Langenscheidt Polska, Warszawa 2006.
  • Urbanowska-Sojkin E., Banaszyk R, Witczak H., Zarządzanie strategiczne przedsiębiorstwem, PWE, Warszawa 2007.
  • Zarębska A., Zmiany organizacyjne w przedsiębiorstwie. Teoria i praktyka, Difin, Warszawa 2002.
  • Zarządzanie zmianą i okresem przejściowym, seria Harvard Business Essentials, Wydawnictwo MT Biznes, Warszawa 2003.
  • Zyminkowski T., Kształtowanie wizerunku banku, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań 2003.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000168518310

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.