PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 1 | 19--22
Tytuł artykułu

Inżynier IT dyrektorem kreatywnym

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autor zauważa, że ostatnie 2-3 lata zmieniły radykalnie pozycję komunikacji marketingowej wykorzystującej internet, podnosząc rangę tego kanału do równorzędnej innym mediom, a nawet pierwszoplanowej. Zdaniem autora kluczem do prowadzenia projektu w internecie staje się m. in. rozumienie strategiczne marki, interpretacja badań, wejrzenie w świat konsumenta oraz umiejętność włączenia się w komunikację zintegrowaną. W artykule omówiono trzy przykłady działań wytyczających kierunek myślenia o innowacyjnych formach komunikacji marketingowej.
Rocznik
Numer
Strony
19--22
Opis fizyczny
Twórcy
autor
  • Netizens/Peppermint
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000168732738

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.