PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 1 | 28--29
Tytuł artykułu

Między siecią a półką

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zdaniem autorki to konsument jest najważniejszym sprawcą prawdziwej zintegrowanej kampanii marketingowej, nastawionej na maksymalną synergię działań podejmowanych w obrębie świata realnego i wirtualnego. Autorka radzi, aby nie zapominać o lokalnym kontekście, o tym, że polski konsument żyje na innym poziomie świadomości, potrzeb i możliwości technicznych, niż np. konsument w Londynie. Dlatego zdaniem autorki efektywny dobór mediów i zintegrowany charakter kampanii nie zastąpią trafnego i interesującego insightu oraz wyróżniającej się kreacji.
Rocznik
Numer
Strony
28--29
Opis fizyczny
Twórcy
  • Momentum Worldwide
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000168733318

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.