PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 1 | 48--50
Tytuł artykułu

Zawężenie daje rezultaty

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Według autorki czymś naturalnym jest chęć przekonania do siebie wszystkich i pozycjonowania produktu lub usługi jako „dobry dla każdego” lub „każdy znajdzie coś dla siebie”, ale właśnie ograniczenie liczby odbiorców, jej zawężanie, daje najlepsze rezultaty. Autorka przytacza przykłady segmentacji klientów według podziałów geograficznych, demograficznych, psychograficznych i behawioralnych.
Rocznik
Numer
Strony
48--50
Opis fizyczny
Twórcy
  • LOYCON SP. z o.o., Polska
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000168763953

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.