PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2011 | nr 1 | 11--14
Tytuł artykułu

Kompetencje pełnomocnika ds. jakości

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule omówiono kompetencje pełnomocnika ds. jakości na poszczególnych etapach rozwoju organizacji. Przedstawiono wymagania norm ISO serii 9000 dotyczące umocowania w hierarchii zarządzania pełnomocnika ds. jakości. Określono kompetencje pełnomocnika ds. SZJ (Systemu Zarządzania Jakością) w odniesieniu do 3 poziomów: projektowania organizacji procesowej, ewolucji organizacji funkcjonalnej w kierunku procesowej oraz dojrzałości procesowej organizacji.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
11--14
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • 1) Bełz G., Reorientacja procesowa struktury funkcjonalnej [w:] Strategie wzrostu produktywności, praca zbiorowa pod red. A. Stabryły, Akademia Ekonomiczna, Kraków 2000
  • 2) Bitkowska A., Zarządzanie procesami biznesowymi w przedsiębiorstwie VIZJA PRESS & IT Warszawa 2009
  • 3) Drucker P.F, Menedżer skuteczny. Wydawnictwo MT Biznes Warszawa 2009.
  • 4) Grajewski P., Organizacja procesowa, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne Warszawa 2007
  • 5) Jurkowski R., Zarządzanie kompetencjami kierownika (menedżera) w Kompetencje menedżerów w organizacji uczącej się pod redakcją A. Sajkiewicz Difin Warszawa 2008
  • 6) Kunert O., Metoda kreowania zachowań rynkowych przedsiębiorstw Zeszyty Naukowe Politechnika Łódzka 1997 r.
  • 7) Oleksyn T., Zarządzanie kompetencjami. Teoria i praktyka. Oficyna Ekonomiczna Kraków 2006
  • 8) Urbaniak M., Zarządzanie jakością środowiskiem oraz bezpieczeństwem w praktyce gospodarczej Difin Warszawa 2007
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000168772792

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.