PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 1 | 74--76
Tytuł artykułu

BRITA Polska : filtrujesz, lepiej pijesz

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule opisano kampanię reklamową marki BRITA. Jej celem było wzmocnienie świadomości marki, budowanie pozycji lidera w kategorii filtrów do wody, który wyznacza trendy i kreuje kulturę picia filtrowanej wody kranowej w Polsce. Działania PR miały obalić stereotypy na temat kranówki, wywołać dyskusję wśród mediów i opinii publicznej, przekonać Polaków do jej picia, a w konsekwencji do filtrowania wody z kranu.
Rocznik
Numer
Strony
74--76
Opis fizyczny
Twórcy
autor
  • Ciszewski Public Relations
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000168781887

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.