PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 2 | 6--8
Tytuł artykułu

Zarządzanie doświadczeniem klienta

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zarządzanie doświadczeniem klienta jest istotne dla prawidłowego rozwoju firmy. Dobrze prosperująca organizacja ma różne cele, kanały informacji, a także odpowiednie strategie działania, u podstaw których leży pozytywne nastawienie na konsumenta. Aby nie zawodzić swoich klientów, potrzebne są jednak plany - zarówno te krótko-, jak i długodystansowe. Niespełnione obietnice, brak zaangażowania ze strony pracowników i automatyzacja procesów nie gwarantuje trwałych relacji z odbiorcami. Idąc z duchem czasu i nadążając za technologią, nie można zaniedbywać naturalnej potrzeby każdego człowieka - potrzeby adaptacji, komunikacji, interakcji z drugą osobą. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
6--8
Opis fizyczny
Twórcy
  • Qualimo
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000168794645

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.