PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 2 | 35--37
Tytuł artykułu

Planuj i przewiduj

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autor w artykule wskazuje newralgiczne punkty działań w portalach społecznościowych i przywołuje najgłośniejsze przypadki błędów popełnianych przez marki na Facebooku. Zdaniem autora kluczowe wydają się dwie strategiczne kwestie. Po pierwsze, trzeba pamiętać, że są to działania długoterminowe - porzucona strona fanowska z rozgoryczonymi fanami to wyjątkowo negatywna recenzja dla firmy. Po drugie, nie należy zapominać, że Facebook, choć jest specyficzną platformą, stanowi jeden z kanałów promocji i planując działania w mediach społecznościowych, warto wpisać je w kontekst całej kampanii, wykorzystując w pełni efekt synergii mediów.
Rocznik
Numer
Strony
35--37
Opis fizyczny
Twórcy
  • facead.pl, Agencja Interaktywna Consul IT
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000168806474

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.