PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 2 | 46--48
Tytuł artykułu

Briefowanie niestandardowe

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zdaniem autora do sukcesu w niestandardowych działaniach online zawsze potrzebny jest czynnik, który autor nazywa katalizatorem, który musi wnosić coś nowego, nieść za sobą jakieś zaskoczenie. Autor zaznacza, że nie wszystkie elementy kampanii muszą jednocześnie być awangardowe, ale w każdej kampanii powinno być coś nowatorskiego, bo w przeciwnym razie można spodziewać się ograniczonej efektywności. W artykule zaprezentowano przykład udanej kampanii Samsung Game.
Rocznik
Numer
Strony
46--48
Opis fizyczny
Twórcy
  • Biuro Podróży Reklamy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000168873057

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.