PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 2 | 68--70
Tytuł artykułu

Jak przygotować press kit

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Press kit to podstawowa baza informacji o firmie, marce czy produkcie. Jego głównym celem jest zebranie wszystkich danych, jakie mogą być interesujące dla dziennikarza - nie tylko w chwili otrzymania tego pakietu, ale też przy każdej okazji, gdy będzie chciał pisać na jej temat. Dlatego, przygotowując press kit, warto zadbać, aby był on faktycznie pełnym źródłem wiedzy i by po zapoznaniu się z nim nie pozostawał niedosyt informacji. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
68--70
Opis fizyczny
Twórcy
autor
  • Agencja Reklamowa S4
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000168883867

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.