Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
A Market and Marketing of Consumer Durables Producers : an Analysis of a Subject of Research Specialisation
Języki publikacji
Abstrakty
Omówiono podstawy identyfikacji i klasyfikacje trwałych dóbr konsumpcyjnych. Opisano koncepcje marketingu producentów trwałych dóbr konsumpcyjnych oraz modele produktu marketingowego w tym sektorze w różnych koncepcjach marketingu. Dodatkowo przeanalizowano związki koncepcji marketingu trwałych dóbr konsumpcyjnych ze szkołami zarządzania.
Rocznik
Strony
113--150
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Ansoff H.I.: Strategies for Diversification. „Harvard Business Review" 1957, October-November.
- Bielert P.: Gewinnorientierte Planung der Produktqualität. Gabler Verlag, Wiesbaden 1997.
- Brilman J.: Nowoczesne koncepcje i metody zarządzania. PWE, Warszawa 2002.
- Castenow D.: Nowy marketing w praktyce. PWE, Warszawa 1996.
- Chwistecka-Dudek H.: Strategie dywersyfikacji przedsiębiorstw. AE, Katowice 1993.
- Cravens D.W., Hills G.E., Woodruff R.B.: Marketing Management. IRWIN, Homewood, Illinois 1987.
- Czekaj J., Dresler Z.: Podstawy zarządzania finansami firm. PWN, Warszawa 1997.
- Doyle P.: Marketing wartości. Felberg SJA, Warszawa 2003.
- Drucker P.F.: Praktyka zarządzania. AE, Kraków 1994.
- Fabiańska K., Jędralska K., Rokita J.: Zarządzanie przedsiębiorstwem a konkurencja rynkowa. PETEX Sp. z o.o., Katowice 1994.
- Fonfara K.: Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw. PWE, Warszawa 1999.
- Fritz W., von der Oelsnitz D.: Marketing. Verlag W. Kohlhammer, Stuttgart-Berlin-Köln l996.
- Gajewski S.: Zachowania się konsumenta a współczesny marketing. UŁ, Łódź 1994.
- Garbarski L., Rutkowski L, Wrzosek W.: Marketing. Punkt zwrotny nowoczesnej firmy. PWE, Warszawa 1996.
- Garrette B., Dussauge P: Strategie aliansów na rynku. Poltext, Warszawa 1996.
- Geisbusch G.H., Wesser-Krell L., Geml R.: Marketing. Landsberg am Lech 1987.
- Gierszewska G, Romanowska M.: Analiza strategiczna przedsiębiorstwa. PWE, Warszawa 1997.
- Główczyk J.: Uniwersalny słownik ekonomiczny. Fundacja Innowacja, Wyższa Szkoła Społeczno-Ekonomiczna, Warszawa 2000.
- Gołębiewski T.: Zarządzanie strategiczne. Planowanie i kontrola. Difin, Warszawa 2 001.
- Herrmann A.: Produktmanagement. Verlag Vahlen, Munchen 1998.
- Karnitselmig M., Kerwin K., Carlisle K., Armstrong L.: Cyfrowe cztery kółka. „Business Week Polska" 2000, nr 5.
- Kotler Ph., Armstrong G., Saunders J., Wong V.: Marketing. Podręcznik europejski. PWE, Warszawa 2002.
- Kotler Ph.: Kotler o marketingu. Jak kreować i opanowywać rynki. Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 1999.
- Kotler Ph.: Marketing, Analiza, planowanie, wdrażanie, kontrola. Gebethner &Ska, Warszawa 1994.
- Koźmiński A.K.: Zarządzanie międzynarodowe. PWE, Warszawa 2001.
- Krawczyk S.: Logistyka w zarządzaniu marketingiem. AE, Wrocław 2000.
- Kreikenbaum H.: Strategiczne planowanie w przedsiębiorstwie. PWN, Warszawa 1996.
- Lambin J.J.: Strategiczne zarządzanie marketingowe. PWN, Warszawa 2001.
- Levitt Th.: Marketing Success through Differentiation - of Anything. „Harvard Business Review" 1980, January-February.
- Levitt Th.: The Globalization of Markets. „Harvard Business Review" 1983, June-July.
- Mazurek-Łopacińska K.: Zachowania nabywców i ich konsekwencje marketingowe. PWE, Warszawa 2003.
- Mazurek-Łopacińska K.: Ewolucja orientacji na klienta w działaniach marketingowych firm. „Marketing i Rynek" 1996, nr 5.
- Meffert H.: Marketing. Grundlagen marktorientierter Unternehmensführung. Verlag Gabler, Wiesbaden 1998.
- Mruk H., Rutkowski I.P.: Strategia produktu. Warszawa 1999.
- Obłój K.: Strategia organizacji. PWE, Warszawa 1998.
- Orientacje marketingowe podmiotów gospodarczych. Podstawy teoretyczno-metodyczne, kierunki badań. Red. L. Żabiński. AE, Katowice 1999.
- Otto J.: Marketing relacji. Koncepcja i stosowanie. C.H. Beck, Warszawa 2001.
- Penc J.: Strategie zarządzania. Strategie dziedzinowe i ich realizacja. Placet, Warszawa 1995.
- Penc J.: Sukces rynkowy produktu. „Marketing w Praktyce" 1996, nr 3.
- Perechuda K.: Metody zarządzania przedsiębiorstwem. AE, Wrocław 1999.
- Pierścionek Z.: Strategie rozwoju firmy. PWN, Warszawa 1996.
- Podstawy marketingu. Red. J. Altkora. Instytut Marketingu, Kraków 1997.
- Porter M.: Strategia konkurencji. Metody analizy sektorów i konkurentów. PWE, Warszawa 1994.
- Romanowska M.: Alianse strategiczne przedsiębiorstw. PWE, Warszawa 1997.
- Rudnicki L.: Zachowanie konsumentów na rynku. PWE, Warszawa 2000.
- Słownik języka polskiego. Red. M. Szymczak. PWN, Warszawa 1978. T. I.
- Słownik wyrazów bliskoznacznych. Wiedza Powszechna, Warszawa 1999.
- Stanton W.J.: Fundamentals of Marketing. Mc. Graw-Hill Book Company 1981.
- Steinmann H., Schreyogg G: Zarządzanie. Podstawy kierowania przedsiębiorstwem. Oficyna Wydawnicza Politechniki Wrocławskiej, Wrocław 1995.
- Strategie marketingowe. Red. W. Wrzosek. SGH, Warszawa 2001.
- Strategor. Zarządzanie firmą. Strategie, struktury, decyzje, tożsamość. PWE, Warszawa 1995.
- Voeth M.: Gruppengutermarketing. Einordnung und Konzeption. „Marketing. ZFP" 2002, Nr2.
- Yip G.S.: Strategia globalna. Światowa przewaga konkurencyjna. PWE, Warszawa 1996.
- Zarządzanie produktem. Red. B. Sojkin. PWE, Warszawa 2003.
- Zorska A.: Ku glabalizacji? Przemiany w korporacjach transnarodowych i w gospodarce światowej. PWN, Warszawa 1998.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000168958381