PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | Marketing strategiczny i relacyjny : węzłowe kierunki i metodyka badań | 125--137
Tytuł artykułu

Internet w procesie zarządzania marketingowego przedsiębiorstwem i jego relacje z otoczeniem

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Opisano problem marketingu w procesach tworzenia i dostarczenia wartości klientom. Omówiono przepływy informacyjne w zarządzaniu oraz rolę Internetu i współczesnych technologii informatycznych w procesie definiowania, kształtowania, komunikowania i oferowania tych wartości. Nowe technologie informatyczne przyczyniły się do budowy przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw.
Twórcy
Bibliografia
  • Afuah A., Tucci Ch.: Biznes internetowy. Strategie i modele. Oficyna Wydawnicza, Kraków 2003.
  • Evans Ph., Wurster Т.: Strategy and the New Economics of Information. „Harvard Business Review" 1997, September-October.
  • Fonfara K.: Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw. PWE, Warszawa 1999.
  • Hooley G., Saunders J., Piercy N.: Marketing Strategy & Competitive Positioning. Prentice Hall, Europe 1998.
  • Kotler Ph., Armstrong G., Saunders L, Wong V.: Marketing. Podręcznik europejski. PWE, Warszawa 2002.
  • Porter M.: Competitive Advantage. Creating and Sustaining Superior Performance. The Free Press, New York 1985.
  • Porter M.: Strategy and the Internet. „Harvard Business Review" 2001, March.
  • Porter M., Millar V.: How Information Gives You Competitive Advantage. „Harvard Business Review" 1985, July-August.
  • Prahalad C.K., Ramaswamy V.: Co-opting Customer Competence. „Harvard Business Review" 2000, January-February.
  • Rayport J., Sviokla J.: Managing in the Marketspace. „Harvard Business Review" 1994, November-December.
  • Rayport J.; Sviokla J.: Exploiting the Virtual Value Chain. „Harvard Business Review" 1995, November-December.
  • Szymura-Tyc M.: Wartość dla klienta jako źródło przewagi konkurencyjnej. „Organizacja i Kierowanie" 2003, nr 4.
  • Webster F.: The Future Role of Marketing in Organization. W: Reflections on the Futures of Marketing. Eds. D. Lehmann, K. Jocz. Marketing Science Institute, Cambridge, Mass. 1997.
  • Woodruff R., Gardial S.: Know Your Customer. New Approaches to Understanding Customer Value Satisfaction. Balckwell Publishers Inc., Maiden Mass. 1996.
  • Żabiński L., Wstęp do koncepcji marketingu integralnego. „Handel Wewnętrzny" 1992, nr 4-5.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000168981177

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.