PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2008 | 217 Metody ilościowe w społeczeństwie informacyjnym | 35--46
Tytuł artykułu

Platforma moodle jako element wspierania procesu nauczania przedmiotów ilościowych na studiach ekonomicznych

Warianty tytułu
Moodle Platform as a Supporting Element for the Teaching Process of Quantitative Subjects on Economics Faculty
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Z dużym prawdopodobieństwem można przyjąć, że w perspektywie kilku lub kilkunastu najbliższych lat technologia informacyjna stanie się nieodłącznym elementem życia prywatnego i zawodowego zdecydowanej większości ludzi. Dziś powszechne wykorzystanie IT w procesie nauczania - uczenia się (na wszystkich poziomach edukacji) jest faktem, koniecznością, symbolem naszych czasów. (fragment tekstu)
EN
This article treats about some issues concerning "Moodle platform" as a supporting element for the teaching process of quantitative subjects on economics faculty. There are presented the results of empirical research carried among economics students of WSEiP in Kielce which aimed to define the usefulness of self-teaching courses on Moodle platform. (original abstract)
Twórcy
  • Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy Jana Kochanowskiego w Kielcach
  • Wyższa Szkoła Ekonomii, Prawa i Nauk Medycznych im. prof. Edwarda Lipińskiego w Kielcach
Bibliografia
  • Dąbrowski M., Zając M., E-learning w kształceniu akademickim, Fundacja Promocji i Akredytacji Kierunków Ekonomicznych, Warszawa, 2006.
  • Juszczyk S., Edukacja na odległość. Kodyfikacja pojęć, reguł i procesów, Wydawnictwo A. Marszałek, Toruń 2005.
  • Zastosowanie e-learningu w kształceniu ekonomistów. Materiały z realizacji projektu „ Opracowanie programów nauczania do kształcenia na odległość na kierunku ekonomia" — publikacja podsumowująca, WSEiA, Kielce 2006.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000169183275

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.