Czasopismo
Tytuł artykułu
Warianty tytułu
Moodle Platform as a Supporting Element for the Teaching Process of Quantitative Subjects on Economics Faculty
Języki publikacji
Abstrakty
Z dużym prawdopodobieństwem można przyjąć, że w perspektywie kilku lub kilkunastu najbliższych lat technologia informacyjna stanie się nieodłącznym elementem życia prywatnego i zawodowego zdecydowanej większości ludzi. Dziś powszechne wykorzystanie IT w procesie nauczania - uczenia się (na wszystkich poziomach edukacji) jest faktem, koniecznością, symbolem naszych czasów. (fragment tekstu)
This article treats about some issues concerning "Moodle platform" as a supporting element for the teaching process of quantitative subjects on economics faculty. There are presented the results of empirical research carried among economics students of WSEiP in Kielce which aimed to define the usefulness of self-teaching courses on Moodle platform. (original abstract)
Rocznik
Strony
35--46
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy Jana Kochanowskiego w Kielcach
autor
- Wyższa Szkoła Ekonomii, Prawa i Nauk Medycznych im. prof. Edwarda Lipińskiego w Kielcach
Bibliografia
- Dąbrowski M., Zając M., E-learning w kształceniu akademickim, Fundacja Promocji i Akredytacji Kierunków Ekonomicznych, Warszawa, 2006.
- Juszczyk S., Edukacja na odległość. Kodyfikacja pojęć, reguł i procesów, Wydawnictwo A. Marszałek, Toruń 2005.
- Zastosowanie e-learningu w kształceniu ekonomistów. Materiały z realizacji projektu „ Opracowanie programów nauczania do kształcenia na odległość na kierunku ekonomia" — publikacja podsumowująca, WSEiA, Kielce 2006.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000169183275