PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 6 | 10--12
Tytuł artykułu

50 milionów w grze

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autor analizuje rolę gier społecznościowych jako narzędzia promocyjnego. Jego zdaniem odpowiednio stymulowane czynniki emocjonalne: zaangażowanie, rywalizacja, interakcja połączona z dialogiem oraz niska bariera wejścia mogą przynieść duże korzyści marketerom, którzy zdecydują się na ich wykorzystanie w kampaniach reklamowych. W artykule podano przykłady takich działań marketingowych.
Rocznik
Numer
Strony
10--12
Opis fizyczny
Twórcy
  • Mosqui.to
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000169722525

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.