PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 6 | 26--29
Tytuł artykułu

Różne oblicza : czyli strategia employer branding w eurobanku - studium przypadku

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule omówiono budowanie strategii wizerunkowej pracodawcy na przykładzie eurobanku. W kampanii wzięli udział tylko pracownicy banku. Nowy employer branding firmy miał na celu pokazanie firmy od środka, jej pracowników oraz przekonanie kandydatów, że standy w centrach handlowych nie są jedynym rodzajem placówek, w jakich jest proponowana praca w charakterze doradcy klienta.
Rocznik
Numer
Strony
26--29
Opis fizyczny
Twórcy
  • Euro Bank S.A.
  • Euro Bank S.A.
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000170575526

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.