Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule opisano kampanię reklamową firmy Herbapol dla marki napojów energetycznych Green-up. Autorka wymienia dwa źródła sukcesu zintegrowanej obecności marki w sieci. Po pierwsze, efektywne wykorzystanie narzędzi, jakie internet oferuje marketerom: techniczne możliwości wizualnego wykreowania świata marki budzącego silne emocje, mechanizmy wirusowe wykorzystujące chęć rywalizacji i zdobycia nagrody głównej przez uczestników konkursu oraz media społecznościowe, w których możliwe jest nawiązanie bezpośredniego, codziennego kontaktu z odbiorcą, a także siła mediów dużego zasięgu, pozwalająca zgromadzić znaczącą liczbę osób wokół akcji. Po drugie - spójność działań na wszystkich polach, pod względem strategii działania i komunikacji, kreacji i organizacji kampanii.
Twórcy
autor
- OS3 Multimedia
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000170615908