Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Artykuł przybliża tematykę kodu 2D, który jest następcą kodu kreskowego. Autor wyjaśnia, że kod 2D umożliwia zapisanie nie tylko zwykłych opisów, ale także wstawianie poleceń, które sprawiają, że telefon odwiedza konkretną stronę www, stronę na Facebooku, czy wprowadza nasze dane do książki teleadresowej (jeśli użytkownik wyrazi zgodę). Najpopularniejszym kodem 2D jest kod QR, wykorzystywany przez firmy do działań promocyjnych. Autor podaje przykłady jego kreatywnego wykorzystania w praktyce oraz podpowiada jakich błędów nie popełniać.
Twórcy
autor
Bibliografia
- Grafika, raport http://blog.scanlife.com/wp-content/uploads/2010/09/ScanLife-Mobile-Barcode-Trend-Report_9.10.pdf
- Whitepapaer http://www.okarimobile.dk/files/whitepaper/2D_whitepaper_okari_mobile.PDF
- http://mashable.com/2011/02/18/2d-codes-for-business/
- http://mashable.com/2011/01/28/qr-code-business-tips/
- http://naszwroclaw.net/1132/aktualny-rozklad-jazdy-mpk-komorce-to-możliwe/
- http://weblog.infopraca.pl/201 l/02/kody-qr-w-rekrutacji/
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000170618082