PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 5 | 25, 27--28
Tytuł artykułu

Klient poleca

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autor przekonuje, że jednym ze sposobów na zbudowanie komunikacji z klientem oraz zdobycie wiarygodnych argumentów mogą być programy referencyjne. Zdaniem autora pomagają one w zwiększeniu liczby klientów, tworząc przy tym i wzmacniając własną markę. Według autora program dobrze opracowanych referencji pozwala firmie wykorzystać je niemal we wszystkich punktach styku z klientem, w tym PR, relacjach inwestorskich oraz innych działaniach marketingowych mających na celu wsparcie sprzedaży, organizację wydarzeń, prezentacje i konferencje i wiele innych.
Rocznik
Numer
Strony
25, 27--28
Opis fizyczny
Twórcy
  • Ink Communication
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000170619357

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.