Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Zdaniem autora coraz trudniej dziś o uwagę konsumentów, dlatego marki stają się lub powinny się stać tzw. storytellers, czyli opowiadającymi historię, budującymi angażującą opowieść, wciągając do gry i zabawy. Autor twierdzi, że dobrej jakości rozrywka przekłada się na zainteresowanie produktem i chęć jego posiadania, a określenie właściwej roli marki, jej znaczenia i miejsca w życiu ludzi do jakich ma trafiać, jest początkiem markowej opowieści. Według autora przy odrobinie wyobraźni wszystkie codzienne aktywności można potraktować jako szczególnego rodzaju grę.
Twórcy
autor
- Young & Rubicam Brands
Bibliografia
- Admap, November 2010 http://www.warc.com
- Joseph Campbell, Bohater o tysiącu twarzy.
- Gaming brands, Tim Jones BBH, IPA Diploma Dissertation, 2010.
- Hey, What's The Long Idea? Campaign, Sarah Morning IPA Diploma Dissertation, 2010.
- Johan Huizing, Homo Ludens. Zabawa jako źródło kultury.
- Margaret Mark, Carol S. Pearson The Hero and The Outlaw. Building Extraordinary, Brands Through the Power of Archetypes.
- A short rant about games, play and storytelling, http://wklondon.typepad.com
- Łukasz Trzciński, Mit bohaterski w perspektywie antropologii filozoficznej i kulturowej.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000170625941