PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 5 | 43--45
Tytuł artykułu

W co się bawią marki

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zdaniem autora coraz trudniej dziś o uwagę konsumentów, dlatego marki stają się lub powinny się stać tzw. storytellers, czyli opowiadającymi historię, budującymi angażującą opowieść, wciągając do gry i zabawy. Autor twierdzi, że dobrej jakości rozrywka przekłada się na zainteresowanie produktem i chęć jego posiadania, a określenie właściwej roli marki, jej znaczenia i miejsca w życiu ludzi do jakich ma trafiać, jest początkiem markowej opowieści. Według autora przy odrobinie wyobraźni wszystkie codzienne aktywności można potraktować jako szczególnego rodzaju grę.
Rocznik
Numer
Strony
43--45
Opis fizyczny
Twórcy
  • Young & Rubicam Brands
Bibliografia
  • Admap, November 2010 http://www.warc.com
  • Joseph Campbell, Bohater o tysiącu twarzy.
  • Gaming brands, Tim Jones BBH, IPA Diploma Dissertation, 2010.
  • Hey, What's The Long Idea? Campaign, Sarah Morning IPA Diploma Dissertation, 2010.
  • Johan Huizing, Homo Ludens. Zabawa jako źródło kultury.
  • Margaret Mark, Carol S. Pearson The Hero and The Outlaw. Building Extraordinary, Brands Through the Power of Archetypes.
  • A short rant about games, play and storytelling, http://wklondon.typepad.com
  • Łukasz Trzciński, Mit bohaterski w perspektywie antropologii filozoficznej i kulturowej.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000170625941

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.