PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 5 | 64--67
Tytuł artykułu

Cadbury: totalna zabawa

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule opisano kampanię reklamową firmy Cadbury, związaną z faktem, że ten znany producent słodyczy jest oficjalnym sponsorem olimpiady w Londynie w 2012 roku. Kampania bazuje na grze i rywalizacji i ma za zadanie inspirować konsumentów do wspólnego grania. Na specjalnej stronie umieszczono szereg prostych, ale wciągających (co pokazuje liczba użytkowników) gier. Kampania nie ogranicza się do strony www, obejmuje również serwisy społecznościowe, prasę, telewizję oraz eventy.
Rocznik
Numer
Strony
64--67
Opis fizyczny
Twórcy
  • Pitted Cherries
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000170628192

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.