Czasopismo
1997
|
nr 770 Problemy opracowywania i wdrażania strategii marketingowych w regionach turystycznych
|
41--46
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Uwag i przedstawione w opracowaniu nie wyczerpują listy zagadnień związanych z kierowaniem realizacją strategii rozwoju turystyki w regionie, zwracają natomiast uwagę na konieczność podejmowania działań w takich zasadniczych obszarach, jak: rozwiązania i struktury organizacyjne wspierające proces wdrażania oraz źródła finansowania programów formułowanych w takich strategiach. Obszary te mają zasadnicze znaczenie dla powodzenia przedsięwzięcia, jakim jest praktyczne wdrożenie całej strategii rozwoju turystyki na szczeblu gminy bądź regionu (np. woj. jeleniogórskiego). (fragment tekstu)
Rocznik
Strony
41--46
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000170749489