PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Opisano wybrane metody oceny produktów programowych - metodę hierarchicznej analizy problemu oraz metodę porządkowania liniowego.
Twórcy
autor
  • Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu
  • Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu
Bibliografia
  • Saaty T.L.: Axiomatic Foundation of the Analytic Hierarchy Procecss. "Man. Sci." 1986 vol. 32 no 7.
  • Walesiak M.: Metody analizy danych marketingowych. Warszawa: PWN 1996.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000170882033

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.