PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 4 | 9--11
Tytuł artykułu

Dlaczego sprzedawcy i klienci kłamią

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autor stanowczo odradza posługiwanie się kłamstwem w kontaktach sprzedawcy z klientami ponieważ najczęściej kończy się to całkowitym zaprzestaniem dialogu, co jest bardzo trudne i zazwyczaj niemożliwe do naprawienia. Autor przekonuje, że sprzedawcy, którzy mają na swoim koncie sukcesy, stosują prawdziwy dialog, uczciwą komunikację, szczerą rozmowę z klientem, ponieważ skupiając swoje zaangażowanie bazujące na otwartości i zaufaniu na tworzeniu pozytywnego doświadczenia u klienta, mogą oni zawsze liczyć na nadzwyczajne efekty sprzedaży.
Rocznik
Numer
Strony
9--11
Opis fizyczny
Twórcy
autor
  • Fabryka Rozwoju
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000170900261

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.