PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 4 | 15--17
Tytuł artykułu

Jak Groupon sprzedaje

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł stanowi próbę analizy sposobu formułowania tekstów na stronie firmy Groupon, które zdaniem autorki znacząco wpłynęły na jej sukces. Autorka wyróżnia dziewięć elementów, na które warto zwrócić uwagę, są to: czas (oferta skończy się za...), liczba miejsc (sprzedano już...), pasja (żeby klient poczuł wyjątkowość oferty, słówko jak (zobacz jak schudnąć), słówko nowy (nowa wersja, nowa cena...), zwroty za darmo i taniej niż..., oszczędność (kup to i zaoszczędź...), zero ryzyka (zaufało nam...) oraz poparcie (opinie zadowolonych klientów).
Rocznik
Numer
Strony
15--17
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000170900666

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.