Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Według autora projekt sklepu internetowego posiada wiele wspólnych elementów ze sklepem tradycyjnym. Na przykład strona główna sklepu internetowego pełni funkcje odpowiadające witrynie sklepu tradycyjnego, architektura informacji i sposoby nawigacji to ścieżki i korytarze, strona kategorii produktowej to regał z grupą produktów, a strona produktowa - półka z umiejscowionym na niej konkretnym produktem. Autor uważa, że mogą podlegać one tym samym technikom stosowanym przez merchandiserów.
Twórcy
autor
- Symetria
Bibliografia
- B. Borusiak, "Merchandising", Poznań 2007.
- A. Falkowski, T. Ryszka, "Psychologia zachowań konsumenckich", Gdańsk 2001.
- L. Witek, "Merchandising w małych i dużych firmach handlowych", Warszawa 2007.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000170900750