Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Artykuł dotyczy strategii tworzenia wartości przedsiębiorstwa. Przybliża strategie konkurowania w dążeniu do wypracowania jak największej wartości przedsiębiorstwa.
Rocznik
Strony
13--17
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie
autor
- Wyższa Szkoła Biznesu - National Louis University
Bibliografia
- Ehrbar A., EVA. Strategia tworzenia wartości przedsiębiorstwa, WIG-Press, Warszawa.
- Knight J.A., Value Based Management. Developing a Systematic Approach to Creating Shareholder Value, McGraw-Hill 1998.
- Raport Achieving Measurable Performance Improvement in a Changing World: The Search for New Insights (2001).
- Raport New Perspectives on Value Creation. A Study of the World's Top Performers (2000).
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000170902671