PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 4 | 54--56
Tytuł artykułu

Lotnisko Chopina : port z nastawieniem na dialog

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule omówiono sposób w jaki największy polski port lotniczy - Lotnisko Chopina radzi sobie z komunikacją prowadzoną przez serwisy społecznościowe. Oprócz profilu na Facebooku lotnisko prowadzi równolegle konta w serwisie Blip i Twitter. Każde z nich ma innych fanów i inne zadania do spełnienia. Blip kierowany jest do odbiorców polskojęzycznych i służy do błyskawicznego informowania o bieżących wydarzeniach na lotnisku. Twitter jest wykorzystywany do interakcji z pasażerami obcojęzycznymi - są tam wrzucane komunikaty w języku angielskim, niemieckim, rosyjskim, a nawet japońskim. Natomiast Facebook ma charakter forum i służy wymianie opinii.
Rocznik
Numer
Strony
54--56
Opis fizyczny
Twórcy
  • Lotnisko Chopina
  • Lotnisko Chopina
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000170908013

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.