PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 4 | 57--60
Tytuł artykułu

Mattel : Barbie i Ken w social mediach

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł opisuje kampanię przeprowadzoną głównie w mediach społecznościowych przez producenta słynnych lalek, firmę Mattel. Polegała ona na stworzeniu profili Barbie i Kena oraz historii ich związku, w której nie zabrakło również rozstania. Kampania koncentruje się na postaci Kena, który pragnie powrotu, a internauci maja pomóc Barbie (za pomocą specjalnej strony internetowej) w podjęciu decyzji, czy ponownie przyjąć jego względy. Kampania była prowadzona również poza internetem, z wykorzystaniem m. in. eventów i billboardów.
Rocznik
Numer
Strony
57--60
Opis fizyczny
Twórcy
  • Pitted Cherries
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000170908122

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.