PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 4 | 70--72
Tytuł artykułu

Kod kobiet

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zdaniem autorki sam fakt coraz większej popularności tematu gender marketingu świadczy o rosnącej świadomości wpływu różnic zachowań wynikających z płci na działania marketingowe. Autorka analizuje różnice w postawach i zachowaniu kobiet i mężczyzn oraz przedstawia cztery kody odwołujące się do charakterystycznych dla kobiet postaw i zachowań: kod altruizmu, kod estetyki, kod porządku oraz kod więzi (kontaktu).
Rocznik
Numer
Strony
70--72
Opis fizyczny
Twórcy
  • Symetria
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000170908752

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.