PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 4 | 84--86
Tytuł artykułu

Reklama produktów leczniczych

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autorka wyjaśnia, że reklamą produktu leczniczego jest działalność polegająca na informowaniu lub zachęcaniu do stosowania produktu leczniczego, mająca na celu zwiększenie liczby przepisywanych recept, dostarczania, sprzedaży lub konsumpcji produktów leczniczych. Autorka omawia sytuacje w których obowiązuje bezwzględny zakaz reklamy leków i w których występują ograniczenia w zakresie treści reklamy.
Rocznik
Numer
Strony
84--86
Opis fizyczny
Twórcy
  • Izba Adwokacka w Warszawie
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000170909350

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.