Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Celem opracowania jest pokazanie zasadności ujmowania różnych problemów decyzyjnych z obszaru strategii przedsiębiorstwa w sposób interdyscyplinarny i zintegrowany. Przedstawiona zostanie istota strategii inwestycyjnej przedsiębiorstwa - ukierunkowanej na konkurencyjny rynek, a także potrzeby restrukturyzacji przedsiębiorstwa.
Rozważania dotyczą dużych przedsiębiorstw przemysłowych funkcjonujących w zmiennym, konkurencyjnym otoczeniu, a majątek przedsiębiorstwa należy do właścicieli, współwłaścicieli i akcjonariuszy. (fragment tekstu)
Rozważania dotyczą dużych przedsiębiorstw przemysłowych funkcjonujących w zmiennym, konkurencyjnym otoczeniu, a majątek przedsiębiorstwa należy do właścicieli, współwłaścicieli i akcjonariuszy. (fragment tekstu)
Rocznik
Strony
167--173
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu
Bibliografia
- Bierman H., Smidt S. (1993): The Capital Budgeting Decision. Economic Analysis of Investment Projects. MACMILLAN, 8-th ed.
- Bodie Z., Kane A., Marcus A.J. (1989): Investments. IRWIN, Boston.
- Dobson P., Starkey K. (1993): The Strategic Management. Blackwell Business.
- Fifield P. (1992): Marketing Strategy. Butterworth Heinemann.
- Rutkowski I. (1995): Strategie marketingowe - sposoby interpretacji, "Marketing i Rynek" Nr 9.
- Schall L.D., Haley Ch.W. (1991): Introduction to Financial Management. McGraw-Hill, INC., 6-th ed.
- Towarnicka H. (1994): Marketing i inwestycje, "Przegląd Organizacji" Nr 9.
- Towarnicka H. (1993): Projekt jako efekt strategicznego planowania inwestycji w przedsiębiorstwie "Organizacja i Kierowanie" nr 4, s. 67-82.
- Towarnicka H. (1991): Strategie i taktyki inwestycyjne polskich przedsiębiorstw w warunkach zmian systemowych. "Prace Naukowe AE we Wrocławiu", Nr 564. Seria: Monografie i opracowania Nr 81.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171126043