PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1996 | nr 724 Ekonomiczne aspekty transformacji gospodarczej w Polsce | 159--166
Tytuł artykułu

Strategiczny controlling marketingu jako narzędzie konstrukcji scenariuszy rozwojowych firmy

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Opisane badanie jest doskonałym przykładem zaawansowania badań wspierających działania firm na rynku. Stwierdzenie to nie jest apoteozą metodologii stosowanej w analizie danych. Wydaje się, że metodologia modeli ekonometrycznych ze zmiennymi i losowymi parametrami, a także metodologia wielowymiarowej analizy statystycznej mogłaby znacznie poprawić jakość uzyskiwanych wyników. Zanim jednak dostępne będzie wsparcie decyzji strategicznych przez instytucje publiczne i naukowe, kierownictwa firm muszą opierać swoje decyzje strategiczne na intuicji, doświadczeniu i obserwacji postępowania konkurentów. (fragment tekstu)
Twórcy
Bibliografia
  • Dolan R.J., (red.): Strategic Marketing Management. Harvard Business School, Boston 1991.
  • Dziechciarz J.: Ekonometryczne modelowanie procesów gospodarczych. Modele ze zmiennymi i losowymi parametrami. Akademia Ekonomiczna Wrocław, Wrocław 1993.
  • Horvath P.: Controlling. Wyd. 4, Vahlen Verlag, Monachium 1992.
  • Matschke M., Kolf J.: Historische Entwicklung, Begriff und organizatorische Probleme des Controlling. [w:] Der Betrieb, 1980 nr 13.
  • Pfohl H.C., Zettelmeyer B.: Strategisches Controlling. Zeitschrift für Betriebswirtschaft, 1987 nr 2.
  • Weber J.: Einfürung in das Controlling. Wyd. 3, Poeschel Verlag, Stuttgart 1991.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171143884

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.