PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | Bankowość | 257--265
Tytuł artykułu

Wielokanałowość w bankowej obsłudze klienta

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Główne powody z jakich banki interesują się strategią wielokanałowości, to zdobywanie nowych i zwiększanie wygody dotychczasowych klientów oraz redukcja kosztów operacyjnych. W artykule omówiono bankowość oddziałową i scharakteryzowano rodzaje oddziałów bankowych (kawiarenki internetowe, wielofunkcyjne kioski multimedialne). Na koniec przedstawiono elektroniczne kanały dystrybucji usług bankowych, takie jak komputer osobisty, telefon stacjonarny i komórkowy.
Twórcy
  • Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu
Bibliografia
  • Bobińska M., Coraz więcej banków wkracza do Internetu, "Gazeta Prawna" 2002, nr 36.
  • Doliniak P., Coraz szybsza kariera home bankingu, "Prawo i Gospodarka - Magazyn finansowy" 2000, nr 91.
  • Domańska I., Obsługa nie tylko wirtualna, "Gazeta Prawna" 2005, nr 20.
  • Dziuba D.T., Systemy informatyczne w obsłudze banków detalicznych, UW, Warszawa 2002.
  • Garczyński D., Możliwości rozwoju bankowości mobilnej oraz systemów mikropłatności w warunkach polskich, w: Zastosowania rozwiązań informatycznych w instytucjach finansowych, AE we Wrocławiu, Wrocław 2002.
  • Grandys A., Bankowość ery e-biznesu, "Bankier" 2001, nr 2.
  • Jakubowski R., Sukces niemurowany, "Computerworld" 2004, nr 30.
  • Klienci banków wciąż wolą chodzić do oddziałów, PRNews, http://media.prnews.pl (17.02.2005).
  • Kowalik F., TeleBanki, "Gazeta Bankowa" 2001, nr 5.
  • Macierzyński M., Wirtualne banki, wirtualne zyski, "Rzeczpospolita" 2004, nr 33, dod. "Ekonomia i Rynek".
  • Marcinkowska M., WAPorujące usługi bankowe, "Bank" 2001, nr 1.
  • Myczkowska A., Chętniej w placówce niż przez Internet, "Rzeczpospolita" 2004, nr 291, dodatek "Ekonomia i Rynek".
  • Myczkowska A., Nie lubimy WAP, "Rzeczpospolita" 2004, nr 275, dod. "Ekonomia i Rynek".
  • Pierwszy amerykański bank w sieci Internet, "Biuletyn Bankowy" 1997, nr 9.
  • Pierwszy wirtualny bank w Polsce, "Biuletyn Bankowy" 1998, nr 11.
  • Pietrzak J., Wpływ modelu dystrybucji na konkurencyjność banku, "Bank i Kredyt" 2002, nr 3.
  • Pobierajło J., Bankowość elektroniczna stan i perspektywy rozwoju w polskim sektorze bankowym, Wyd. Fundacji Edukacji i Badań Bankowych, Warszawa 1999.
  • Porębska-Miąc Т., Elektroniczna bankowość, w: Zastosowania rozwiązań informatycznych w bankowości, AE we Wrocławiu, Wrocław 1998.
  • Prucia J., Basarabowicz Т., Pacuła I., WAP. Internet dla urządzeń przenośnych, "Internet" 2000, nr 5.
  • Ryznar Z., Multichanneling, czyli wielokanałowość, "Bank" 2003, nr 7-8.
  • Wojtach H., Dziękuj i płać, "Gazeta Bankowa" 1996, nr 49.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171161932

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.