Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Kryzys wygenerował sytuacje, które zmieniają nastawienia klientów. Konsumenci nie wierzą reklamie. Pojawiają się nowe trendy jak downshifting, freecycling.
Twórcy
autor
- Wunderman
Bibliografia
- http://brandsandpeople.blogspot.com/2008/11/its-end-of-world-as-we-know-it_9074.html
- Henry D. Thoreau "Walden", PIW 1991, w przekładzie Haliny Czaplińskiej.
- Linda Breen Pierce, Choosing Simplicity - Real People Finding Peace and Fulfillment in a Complex World -, 2000 Gallagher Press.
- Downshifting - Poly Ghazi and Judy Jones, Hodder & Stoughton, 2004.
- Not buying it. My Year Without Shopping - Judith Levine, Simon & Schuster 2006.
- The New Spend Less Revolution, 365 Tips for a Better Quality of Life While Actually Spending Less, Rebeca Ash, Harriman House 2006.
- Eyes wide open. Wallet half shut. The Emerging
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171186588