PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | nr 9 | 23--25
Tytuł artykułu

Dobrze poinformowany łowca okazji

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Scharakteryzowano zachowania nowego konsumenta, podsumowując nowe badania. Istotne jest, że mimo ogromnej roli internetu w procesie nabywania produktu, ekstremalny konsument nie jest skłonny całkowicie zatracić się w świecie wirtualnym – kontakt fizyczny z produktem wciąż dla niego jest ważny. Prowadzi to do konieczności stosowania kompleksowej, przemyślanej strategii działania, integrującej wiele kanałów komunikacji.
Rocznik
Numer
Strony
23--25
Opis fizyczny
Twórcy
  • GoldenSubmarine
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171186622

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.