PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | nr 9 | 34--36
Tytuł artykułu

Jak być konsumentem sprytnym?

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Smart shopping, czyli tzw. „sprytne zakupy” to sposób nowoczesnego i świadomego kupowania przy wykorzystaniu wielu narzędzi, technik oraz sposobów, w tym uzyskiwania pożądanych indywidualnych warunków handlowych. Opisano jak konsumenci oszczędzają podczas zakupów nie rezygnując z ich wysokiej jakości.
Rocznik
Numer
Strony
34--36
Opis fizyczny
Twórcy
  • McCann Worldgroup
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171186799

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.