Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
We wszystkich fazach świadczenia usługi ubezpieczeniowej działania podejmowane przez firmę ubezpieczeniową muszą być na wysokim poziomie jakościowym, aby przedsiębiorstwo w przyszłości istniało i rozwijało się.
Trudność uchwycenia wszystkich najważniejszych zależności występujących pomiędzy przedsiębiorstwem ubezpieczeniowym, procesem świadczenia usług oraz oceną dokonywaną przez sam zakład ubezpieczeń czy ubezpieczającego we wszystkich fazach ich świadczenia wpłynęła na to, że dotychczas w polskiej literaturze przedmiotu i zaprezentowano metody konsumenckiej oceny jakości usługi ubezpieczeniowej. (fragment tekstu)
Trudność uchwycenia wszystkich najważniejszych zależności występujących pomiędzy przedsiębiorstwem ubezpieczeniowym, procesem świadczenia usług oraz oceną dokonywaną przez sam zakład ubezpieczeń czy ubezpieczającego we wszystkich fazach ich świadczenia wpłynęła na to, że dotychczas w polskiej literaturze przedmiotu i zaprezentowano metody konsumenckiej oceny jakości usługi ubezpieczeniowej. (fragment tekstu)
Rocznik
Strony
257--260
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
Bibliografia
- Banasiński A.: Ubezpieczenia gospodarcze. Poltext, Warszawa 1995.
- Lańcucki J.: Ocena działalności ubezpieczeniowej zakładu ubezpieczeń. "Prawo Asekuracyjne" nr 4, 1997.
- Lańcucki J.: Podstawy finansów ubezpieczeń gospodarczych. PWN, Warszawa 1996.
- Nicholls R.F.: Jakość usług i zadowolenie klienta. "Organizacja i Kierowanie" nr 1, 1991.
- Ostasiewicz S., Ronka-Chmielowiec W.: Rachunek ubezpieczeniowy. Fundacja Rozwoju Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, Wrocław 1994.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171186861