PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1999 | nr 799 Przekroje regionalne w polityce ekonomicznej | 85--99
Tytuł artykułu

Rynek budowlany - specyfika i problemy (na przykładzie województwa łódzkiego)

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł niniejszy ma na celu przedstawienie łódzkiego rynku budowlanego na tle zmian zachodzących w polskiej gospodarce w latach 1994-1996. (fragment tekstu)
Twórcy
  • Uniwersytet Łódzki
Bibliografia
  • Dietl J.: Marketing - wybrane zagadnienia. Warszawa 1977, s. 26.
  • Ferry D.J., Brandon R.S.: Cost Planning of Balding. Bsp, Professional Books, Oxford: 1991.
  • Fisher N.: Marketing for Construction Industry. London: Longman 1989.
  • Kamerschen D.R., McKenzi R.B., Nardinelli C.: Ekonomia. Gdańsk 1992, s. 2.
  • Korecki W., Rydzik W., Kotowski L.: Związki budownictwa mieszkaniowego i gospodarki narodowej. Warszawa: Instytut Gospodarki Mieszkaniowej 1984.
  • Lipowski A.: Mechanizm rynkowy w gospodarce polskiej. Warszawa 1988, s. 11.
  • Niedzielska A.: Zamówienia publiczne. Warszawa-Zielona Góra 1995.
  • Słownik ekonomiczny dla przedsiębiorcy w warunkach rynku., red. Z. Dowgiałło, Szczecin 1992, s. 214.
  • Wrzosek W.: Funkcjonowanie rynku. Warszawa PWE 1994, s. 30.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171187559

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.