Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Przedstawiono problemy przed jakimi stoją menedżerowie w kontekście poszukiwania sukcesu rynkowego. Szczególną uwagę zwrócono na rolę marketingu w rozwiązywaniu napotkanych problemów.
Rocznik
Strony
9--19
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- P.M. Senge: Piąta dyscyplina. Teoria i praktyka organizacji uczących się. Dom Wydawniczy ABC Warszawa 1998.
- Ch. Handy: Wiek paradoksu. W poszukiwaniu sensu przyszłości Dora Wydawniczy ABC, Warszawa 1996.
- A. Styś, D. Borowiec: Procesy globalizacji i ich implikacje dla marketingu, (w druku).
- S. Mynarski: Kotler o marketingu, "Marketing i Rynek" nr 8-9 1999.
- J. Tkaczyk: Europejska konwencja jakości, "Problemy jakości" nr 1, 1999.
- Peatle K. "Green marketing. Lecturer in Strategic Management" University of Wales, Longman Group. UKD Ldt 1992.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171188105