Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Omówiono przyczyny podejmowania przez przedsiębiorstwa badań marketingowych oraz kryteria wyboru agencji badań marketingowych. Opisano zasady współpracy firm z agencjami badań naukowych.
Rocznik
Strony
75--91
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- D. Maison: jak wybrać firmę badawczą i z nią współpracować ? "IMPACT", listopad 1998, s. 25.
- M. Jaracz, "Price Study 1997" ESOMAR.
- J. Garlicki: Agencja badawcza - klient. Modele współpracy; Wystąpienie na seminarium naukowym MERCATOR '98 "Badania rynku w Polsce", Zakopane 28.III. 1998, Internet: http://www.eskadra.com.pl
- Z. Kędzior, K. Karcz: Badania marketingowe w praktyce, PWE 1996.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171188237