PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | nr 841 Teoria i praktyka marketingu | 109--127
Tytuł artykułu

Rola sprzedaży w działalności przedsiębiorstwa a typy orientacji na rynek

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Opisano sprzedaż jako sferę rynkowej aktywności organizacji oraz omówiono działania sprzedażowe w różnych typach orientacji na rynek.
Rocznik
Strony
109--127
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
  • Ch. Futrell: Fundamentals of selling Homewood, IL : R.D. Irwin 1990.
  • E.K. Geffrey: Clienting Placet, Warszawa 1996, s. 125.
  • G. Światowy: Orientacja na klienta w działaniach marketingowych firm w "Strategia marketingowa - problemy adaptacji w warunkach Polski" (Mat. konferencyjne), AE Wrocław 1995.
  • H. Mruk, B. Pilarczyk, B. Sojkin, H. Szulce: Podstawy marketingu AE Poznań 1996.
  • Holmes "The sales manager's profit planner" Oxford, Buttenworth- Heinemarm 1991, s.4.
  • K. Przybyłowski, S.W. Hartley. R A. Kerin, W. Rudelius: Marketing Dom Wydawniczy ABC.
  • L. Garbarski, I. Rutkowski, W. Wrzosek: Marketing. Punkt zwrotny nowoczesnej firmy PWE, Warszawa 1996, s 39.
  • M. Prymon: Marketingowe zarządzanie firmą Edukator, Częstochowa 1994.
  • M.H. McCormack: O sprzedawaniu, Studio "Emka" Warszawa 1998, s.9.
  • P. Kotler Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola Gebethner i Ska, Warszawa 1994, s.630.
  • R. Kłeczek, W. Kowal, J. Woźniczka: Strategiczne planowanie marketingowe PWE Warszawa 1997.
  • T. Sztucki: Rynek konsumenta. PWE, Warszawa 1989.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171188241

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.