Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Omówiono rolę i zadania marketingu wewnętrznego i partnerskiego w sferze usług.
Rocznik
Strony
153--165
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- A. Payne: Marketing usług. PWE, Warszawa 1996.
- C. Grönroos, Internal Marketing - an Integral Part of Marketing Theory w: J.H. Donelly, W.R. George, Marketing of Services, Chicago 1981.
- H. Diller, M. Muellner, Dienstleistungsmarketing, Nuernberg 1998.
- L. Berry, G.C. Shostack, G.D. Upah: Emerging Perspectives on Services Marketing, AMA Chicago 1983.
- M Brahn: Internes Marketing: Grundlagen - Implementierung - Praxisbeispiele, Wiesbaden 1995.
- Ph. Kotler: Marketing, analiza, planowanie i kontrola. Gebethner i S-ka, Warszawa 1994.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171188247