Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
W kontekście działań marketingowych zwrócono uwagę na problem standaryzacji jakości w przedsiębiorstwach usługowych.
Rocznik
Strony
167--176
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- J. Harasim: Jakość usług bankowych. "Marketing w Praktyce" marzec - kwiecień 1999.
- J. Łańcucki, Determinanty oceny jakości usług, "Problemy Jakości 6/99.
- J. Tkaczy Europejska konwencja jakości. Jakość u progu nowego milenium [w:] ABC Jakości. Akredytacja. Badania. Certyfikacja. "Quality Review." Nr 1 (17) 1999.
- J. Tkaczyk Europejski Tydzień jakości 1999 , [w:] ABC Jakości. Akredytacja, Badania. Certyfikacja. "Quality Review". Nr 2 (18) 1999.
- M. Recka Polska Nagroda Jakości "Problemy jakości". Nr 2/99.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171188249