PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1998 | nr 808 Prognozowanie w zarządzaniu firmą | 165--172
Tytuł artykułu

Jakościowe dane w badaniach rynku

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Gromadzenie danych na potrzeby zarządzania przedsiębiorstwem decyduje o jakości późniejszych analiz i wyników oraz o trafności podejmowanych decyzji. Samo zgromadzenie danych nie jest wystarczające - należy je przetworzyć w informacje przydatne decydentom. Przetwarzanie zależy od rodzaju danych, od tego, czy są one metryczne czy niemetryczne. Przy danych niemetrycznych konieczne jest stosowanie specyficznych metod ich przetwarzania i analizy. (fragment tekstu)
Twórcy
  • Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu
  • Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu
Bibliografia
  • Blalock H.M.: Statystyka dla socjologów. Warszawa: PWN 1977.
  • Steczkowski J., Zeliaś A.: Statystyczne metody analizy cech jakościowych. Warszawa: PWE 1981.
  • Walesiak M.: Metody analizy danych marketingowych. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN 1996.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171188547

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.