Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Gromadzenie danych na potrzeby zarządzania przedsiębiorstwem decyduje o jakości późniejszych analiz i wyników oraz o trafności podejmowanych decyzji. Samo zgromadzenie danych nie jest wystarczające - należy je przetworzyć w informacje przydatne decydentom. Przetwarzanie zależy od rodzaju danych, od tego, czy są one metryczne czy niemetryczne. Przy danych niemetrycznych konieczne jest stosowanie specyficznych metod ich przetwarzania i analizy. (fragment tekstu)
Rocznik
Strony
165--172
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu
autor
- Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu
Bibliografia
- Blalock H.M.: Statystyka dla socjologów. Warszawa: PWN 1977.
- Steczkowski J., Zeliaś A.: Statystyczne metody analizy cech jakościowych. Warszawa: PWE 1981.
- Walesiak M.: Metody analizy danych marketingowych. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN 1996.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171188547