Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Wyjaśniono zagadnienie marketing 1:1 oraz opisano jego pozycję w stosunku do innych metod marketingowych. Omówiono także proces dialogu z klientem.
Rocznik
Strony
196--203
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Human Systems Group Sp. z o.o., Polska
Bibliografia
- Allen C., Kania D., Yaeckel B.: Internet World Guide To One-To-One Web Marketing. John Willey & Sons, 1998.
- Electronic Commerce. International IFIP/GI Working Conference on Trends in Distributed Systems for Electronic Commerce. Hamburg 1998.
- Peppers D., Rogers M.: The One to One Future. Doubleday, 1993.
- Peppers D., Rogers M.: Enterprise One To One. Doubleday, 1997.
- Reitman J.I. i inni: Beyond 2000. The Future of Direct Marketing. NTC Business Book, 1996.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171188671