PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1999 | nr 815 Pozyskiwanie wiedzy z baz danych | 81--85
Tytuł artykułu

Sieci neuronowe do odkrywania poziomu satysfakcji klientów banku

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Wyjaśniono pojęcie 'sieci neuronowych" oraz wymieniona zadania, które mogą być rozwiązywanie przez te sieci. Przedstawiono także praktyczne zastosowanie sieci neuronowych w bankowości na przykładzie wykrywania niezadowolonych klientów w populacji klientów deklarujących satysfakcję z dostarczanych usług.
Twórcy
  • Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu
Bibliografia
  • Bloemer J.M.M., Brijs T., Swinnen G., Vanhoof K.: The Use of Characteristic Rules for Identifying Latent Dissatisfaction in Customer Satisfaction Studies. "ITEO Research Paper Series" No. 1998/04.
  • Durkin J.: Designing an Induction Expert System. "AI EXPERT" 1991/12.
  • Michalski R.S.: A Theory and Methodology of Inductive Learning. "Artificial Intelligence" 1983/20.
  • Korbicz J., Obuchowicz A., Uciński D.: Sieci neuronowe. Akademicka Oficyna Wydawnicza PLJ 1994.
  • Shapiro P.G., Frawlej W.J.: Knowledge Discovery in Databases. The AAAI Press 1991.
  • Tadeusiewicz R.: Sieci neuronowe. Akademicka Oficyna Wydawnicza 1993.
  • Tadeusiewicz R.: Sieci neuronowe. Cykl artykułów w magazynie komputerowym "Enter" (numery od 1/95 do 9/95).
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171188821

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.