Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Wyjaśniono pojęcie 'sieci neuronowych" oraz wymieniona zadania, które mogą być rozwiązywanie przez te sieci. Przedstawiono także praktyczne zastosowanie sieci neuronowych w bankowości na przykładzie wykrywania niezadowolonych klientów w populacji klientów deklarujących satysfakcję z dostarczanych usług.
Rocznik
Strony
81--85
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu
Bibliografia
- Bloemer J.M.M., Brijs T., Swinnen G., Vanhoof K.: The Use of Characteristic Rules for Identifying Latent Dissatisfaction in Customer Satisfaction Studies. "ITEO Research Paper Series" No. 1998/04.
- Durkin J.: Designing an Induction Expert System. "AI EXPERT" 1991/12.
- Michalski R.S.: A Theory and Methodology of Inductive Learning. "Artificial Intelligence" 1983/20.
- Korbicz J., Obuchowicz A., Uciński D.: Sieci neuronowe. Akademicka Oficyna Wydawnicza PLJ 1994.
- Shapiro P.G., Frawlej W.J.: Knowledge Discovery in Databases. The AAAI Press 1991.
- Tadeusiewicz R.: Sieci neuronowe. Akademicka Oficyna Wydawnicza 1993.
- Tadeusiewicz R.: Sieci neuronowe. Cykl artykułów w magazynie komputerowym "Enter" (numery od 1/95 do 9/95).
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171188821