PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 3 | 39--41
Tytuł artykułu

Reklamacja - siostra informacji

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zgodnie z badaniami klienci najczęściej rezygnują z usług, gdy te nie zaspokajają ich potrzeb. Cena w tym przypadku nie jest parametrem decydującym. Usługodawcy, którzy tracą w ten sposób klientów, mogliby ich zatrzymać, gdyby potrafili być bardziej elastyczni we współpracy i konsekwentni w budowaniu relacji. Okazuje się jednak, że dobra obsługa reklamacji nie jest praktycznie możliwa bez przyjęcia właściwych procedur. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
39--41
Opis fizyczny
Twórcy
  • Xevin Consulting Sp z o.o.
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171188991

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.